PROGRAM BERSAMA ANAK YATIM


Kami anggota kelab akan mengadakan program bersama anak-anak yatim di dua buah tempat iaitu Rumah Anak-anak Yatim Dr.Hasmah dan Rumah Anak-Anak Yatim Mak Teh pada hari Ahad ini 
(13 Februari 2011)

Sehubungan dengan itu, beberapa aktiviti akan kami jalankan untuk membantu adik2 disana :

Antara aktiviti yang kami akan adakan ialah :

1) Kutipan Derma Untuk Anak-Anak Yatim
 (dijalankan pada 9/2/2011, iaitu pada hari ini)

2) Pembukaan booth-booth pakaian terpakai untuk didermakan kesana boleh lah dibawa ke surau Kolej Kediaman Semarak, Seberang Ramai, dan Wang Ulu pada 10/02/2011 (khamis)
Masa dari pukul 6 ptg hingga 7 petang

MENDERMALAH KEPADA ANAK - ANAK YATIM DAN RUMAH KEBAJIKAN INI DENGAN IKHLAS KERANA ALLAH SWT , KERANA SESUNGGUHNYA SETIAP YANG KAMU KELUARKAN AKAN DIBALAS OLEH ALLAH DENGAN YANG LEBIH BAIK...TIDAK DI DUNIA , DI AKHIRAT AMAT PASTI.




اتقوا النار ولو بشق تمرة ، فمن لم يجد فبكلمة طيبة
“SAVE YOURSELF FROM THE (HELL) FIRE EVEN WITH HALF A DATE (TO BE GIVEN IN CHARITY). AND IF YOU DO NOT FIND, THEN WITH A GOOD PLEASANT WORD.” – COLLECTED BY AL-BUKHARI



SUMBANGAN ANDA AMAT KAMI HARGAI

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati